Det här med stil  

Självklart minns man sin egen ungdom när man tyckte att föräldrarna var jävla trista som alltid såg likadana ut. Så skulle man aldrig bli. Att byta stil, att ändra sig var själva idén med att vara människa. Att inte göra det var att fastna. Det var att bli gammal.

Men skjut mig…

Ps. Det som ska noteras är att bilderna är i princip från samma tid under tre år. Vilket gör att man klart kan se att det nog är sämst väder i år. Att prata väder är ju något som man gör när man är ung… inte. Ds.

Ps 1. Och noteras bör att ciggen är numera ett minne blott sedan snart ett år tillbaka. Och att jag fortfarande tycker det är rätt coolt. Ds 1.

Ps 2. Och jag har bättre hörlurar nuförtiden än någonsin innan. Josåatte. Man har ju bytt upp sig… Ds 2.

Ps 3. Jag har också bytt solglasögon. Dock pga av att mina Diesel som syns på översta bilden försvann snöpligen under en tur på IKEA Västerås. Vet inte vad som var värst - att tappa dem eller att tappa dem på IKEA. Ds. 3

Ps 4. Om man vill kan man följa mig på Instagram för att följa den ständiga strömmen av väldigt likartade selfies. Ds 4.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Ibland är storyn bättre än sanningen

Jag brukar vara en sån där party crasher. Typ den som langar upp telefonen, surfar in på Snopes.com och letar upp en debunkad myt. Det som fascinerar mig är att människor trots att de fått bevisat att myten de hävdat inte är sann ändå... Continue →