Meta meta meta

Nu har jag försökt att skriva något tre gånger utan att det blir något som helst flyt. Årets #blogg100 är riktigt jävla dålig. Ingen inspiration, inget är speciellt intressant - funderar konstant över vilken av de testsajter jag har som jag ska använda. Vilket inte gör det bättre.

Det enda jag lärt mig idag är att Alaska Pollock först på 80-talet ansågs värdigt som människoföda. Det var synd - det är superäckligt. Sen har jag också lärt mig att det går att felmontera bromsslangar på Toyota Auris. Det verkar riktigt dumt. Sen har jag lärt mig att Instagram har en cap på 7500 följda - dvs. du kan inte följa fler än det på ett konto. Låter snålt - tänk vad många bilder man missar.

För övrigt är det som vanligt: strid på kniven, för mycket saker och för lite tid. Idag funderade jag vad som skulle hända om jag plötsligt bara sa “nej, det där kan jag inte - det får någon annan göra” istället för att snabbt lära mig att göra det för att det ska bli gjort.

Imorgon. Ja vad fan imorgon är det ännu en dag. Pitchdag. Undrar om ICA-lagret har någon truckförarplats ledig.


Detta är en postning i #blogg100. Alla postningar hittar du samlade på min blogg Deepedition.com.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Fotbollen är en parameter

Jag kan inte skaka av mig problemet att det inte är så enkelt som att säga att det är individernas ansvar att inte bruka våld, och att fotbollen inte har något med vare sig lördagens våldsamma attack på en krog från en sidas huliganer... Continue →