Om Narrative clip - revision av recension

Idag har varit en dålig dag. Febern är inne på sitt femte dygn och jag börjar bli jävligt less på det.

Spenderat dagen i sängen mest. Inte orkat göra speciellt mycket mer än glo igenom bilder från min Narrative Clip. Och testat hur de blir när man faktiskt bearbetar dem.

Jag har länge funderat över om det egentligen finns något värde i den kameran. Skrev en recension tidigare om Narrative som intressant koncept men med lågt värde och även om jag fortfarande kan se det mycket så finns det mer och mer möjligheter.

Det jag hittills gjort är såna här. Samla ihop ett antal bilder och låta dem bli #narrativestories vilket är en ganska kul idé.

Men när jag idag tog mig tid att titta igenom en del bilder, använda Mextures och Snapseed, så blev det lite intressantare.

Fortfarande är många bilderna av riktigt låg kvalitet, det är ganska bökigt att hantera dem och kamerans vinkel tenderar att mest vara intressant för målarmästare som jobbar med takmålning. Men det kan bli något. Kanske.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Pudelteori

För ett tag sedan gjorde jag ett misstag. Jag borde bett om förlåtelse trots att jag egentligen inte tyckte jag gjort fel. Det hade varit enklare, jag hade vunnit mer på det istället för att försöka förklara. Så misstaget var just det -... Continue →