Hey ho, let’s go. Inte.

Alltså det här går inte något bra. Det här #blogg100 fungerar inte så bra. Jag vet inte varför. Det är tid. Det är som om min känsla för att tycka saker, att vara delaktig i en debatt är borta. Jag känner mig tyst. Stum.
Jag vet att det är så ibland. Men just nu är det så väldigt länge.
Jumping the ship? Jag vet inte. Nånstans så känns det som om jag då ger upp så väldigt mycket av det som varit det som drog mig till det jag idag är. Bloggen var det som startade så mycket. Det var den viktigaste triggern för att skapa det som vi idag pratar om när vi pratar sociala medier.

Jag ger mig inte ännu. Men fan vet.


Detta är en postning i #blogg100. Alla postningar hittar du samlade på min blogg Deepedition.com.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Vård av tonåring

I onsdags fick vi ett uppdrag när vi var på konfirmationsföräldramötet: att fundera hur det var när vi själva var fjorton. Det var vilka filmer, vilka idoler och sånt som vi hade. Vi skrattade gott, eftersom det var föräldrar som var... Continue →