Stolt pappa? You bet.

Idag har jag inte så mycket att skriva om mer än att jag är en grymt stolt pappa. Det är jag alltid - jag är fascinerad över att de där två små nu är stora, långa, gängliga, smarta, vackra, ibland precis sådär tonårsjobbiga som de ska vara.
Idag är jag extrastolt över min dotter. För att hon vågar tycka saker. Vågar stå för saker. Läs gärna hennes blogginlägg så förstår ni.


Detta är en postning i #blogg100. Alla postningar hittar du samlade på min blogg Deepedition.com.

 
0
Kudos
 
0
Kudos

Now read this

Vård av tonåring

I onsdags fick vi ett uppdrag när vi var på konfirmationsföräldramötet: att fundera hur det var när vi själva var fjorton. Det var vilka filmer, vilka idoler och sånt som vi hade. Vi skrattade gott, eftersom det var föräldrar som var... Continue →